Průpichy, boční průrazy, vulkanizace průrazů atd. - to všechno se dá spolehlivě a bezpečně opravit. Záleží ale na velikosti a konkrétním místě poškození pneumatiky.
I proražená bočnice cca 15-18 mm dlouhá se dá v konkrétních případech kvalitně a bezpečně opravit...
Abych předešel Vašim dotazům, "jestli to půjde opravit?" odpovídám předem, že poškozenou pneumatiku musím nejprve vidět a až pak mohu říci odpověď.
Obecně lze konstatovat, že boční průrazy u osobních pneumatik jsou opravitelné u pneumatik s profilovým číslem 55 a vyšším.
Průrazy bočnic u pneumatik s rychlostním indexem V a vyšším nelze opravovat.
Průrazy bočnic pneumatik lehkých nákladních automobilů nelze opravovat.
V odbobí sezónní výměny pneumatik (tj. v měsících duben/květen a říjen/listopad) z kapacitních důvodů boční průrazy neopravujeme.
Díky za pochopení.
Hotovo. Po úplném vytvrdnutí vulkanizačního cementu (což trvá u větších poškození bočnic cca 24 hod.) bude moci zákazník bezpečně odjet na opravené pneumatice.
V případě menších poškození (klasické průpichy běhounu nebo malé poškození bočnice) opravíme defekt tzv. "na počkání" a po opravě bude moci okamžitě odjet na již opravené pneumatice.